شرکت نیروکلر

محصولات ما

بیش از 30 سال سابقه در زمینه تولید کلر به روش آلکالی

بیشتر بدانید

شرکت نیروکلر، یکی از برترین و خوش نام ترین شرکتهای تولید کننده کلر آلکالی در کشور می باشد. تمام فرآیندها و فعالیتهای نیروکلر همواره هم راستا با محیط زیست بوده و تنها شرکت کلر آلکالی ایران می باشد که موفق به دریافت گواهینامه صنعت سبز شده است. این شرکت در حال حاضر دارای دو مجتمع تولید در شهرک صنعتی اشترجان اصفهان و شهرک صنعتی نیکو واقع در اشکذر،معدن نمک در دریاچه شهرستان آران و بیدگل و همچنین انبار نمک در همان شهرستان می باشد.

گواهینامه صنعت سبز
صادر کننده نمونه کشوری
تجهیزات مدرن و به روز

محصولات نیروکلر

همه محصولات

ارایه کننده محصولات با تنوع و کیفیت بالا

ما در نیروکلر به دنبال بهترین ها هستیم.

اگر شما هم تصور میکنید می توانید در محیطی پویا و دوستانه فعالیت کنید میتوانید با تکمیل فرم مربوطه ما را در جریان رزومه خود قرار دهید.

درخواست همکاری

محصول یا خدماتی با کیفیت دارید؟

اگر تولید کننده، تامین کننده یا فروشنده محصولات و یا خدمات با کیفیت هستید می توانید با تکمیل فرم زیر ما را در جریان محصولات یا خدمات خود قرار دهید. همچنین می توانید در صورت نیاز جهت راهنمایی قبل از تکمیل فرم نسبت به متناسب بودن خدمات یا محصولات خود با شماره تلفن 37100-031 داخلی 203 و 202 تماس حاصل فرمایید.

تکمیل فرم تامین کنندگان

نظر سنجی از ذینفعان

ما همواره در تلاش برای بهتر شدن هستیم و در این راه به نظرات و پیشنهادات شما نیازمندیم. بادرج نظرات خود ما را در این راه یاری کنید چرا که نظرات شما برای ما بسیار ارزشمند و مفید است.

تکمیل فرم نظر سنجی

آیا به آموزش نیاز دارید؟

گاز کلر، گازی به شدت خطرناک و سمّی است که کار با آن نیاز به مهارت و دانش دارد. چنانچه در فعالیت خود با گاز کلر و یا سیلندرهای کلر سرو کار دارید، حتما از دوره های "ایمنی کار با کلر و سیلندرهای کلر مایع" شرکت نیروکلر استفاده کنید. در حال حاضر شرکت نیروکلر تنها مرجع رسمی آموزش "ایمنی کار با سیلندرهای کلر مایع" در کشور می باشد

درخواست برگزاری دوره ایمنی

برای ثبت سفارش خود نیاز به مشاوره دارید؟ با ما تماس بگیرید!